niedziela, 9 marca 2014

Mój portret

Muszę, muszę się tym pochwalić:)))  W prezencie urodzinowym, otrzymałam swój portret, własnoręcznie wykonany przez moją 3,5 letnią wnuczkę. Jestem w towarzystwie mojej wnusi i psa. Oczywiście, nie macie wątpliwości, że ta zielona piękność, to właśnie ja w całej okazałości:)).  Odnajduję uderzające podobieństwo:))




 To nie wszystkie prezenty, dostałam jeszcze takie cuda! To Janeczka zrobiła mi niespodziankę. Kartka i przepiękna bransoletka. Zdjęcia nie oddają całego jej blasku i delikatności.  Nie mam pojęcia skąd wiedziała, kiedy mam urodziny. 


 


 Janeczko, bardzo, ale to bardzo dziękuję. Wczoraj, przez cały dzień paradowałam w tej pięknej bransoletce i każdemu podtykałam pod nos do podziwiania :)).

 Wyszłam dzisiaj do ogrodu i pędem wróciłam po aparat. Przebiśniegi zakwitły już kilka dni temu, ale dzisiaj....przyszła do mnie prawdziwa wiosna pod postacią pierwszej biedronki. Siedzi na moich ulubionych pełnych przebiśniegach.


Rannik zimowy, jeszcze nie otworzył kwiatu, ale tylko chwila i będzie w całej okazałości:))
Pozdrawiam Was wszystkich wiosennie i słonecznie. Nareszcie wiosna!!!!!

7 komentarzy:

  1. Portret piękny! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Duuuuuuuuuuuuuuużo szczęścia, zdrowia i radości:) Piękny portret. Rośnie talent. Bransoletka jest rzeczywiście delikatna i w ślicznych kolorach.
    Miałam rannik, ale mi go przy robieniu chodnika zniszczyli:( Eh...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Rannika mam raptem cztery kwiatki. W ubiegłym roku usiłowałam przenieść go z innego ogrodu i tyle udało mi się znaleźć. Mam nadzieję, że się rozrośnie.

      Usuń
  3. Świetne prezenciochy- ten od wnusi bezcenny, a od Janeczki- tylko zazdrościć co ta kobieta potrafi zrobić :D Serdeczności urodzinowe przesyłam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za serdeczności:)) Masz rację, nie wiem jak to się dzieje, ale dzieła wnuków są takie rozczulające. Nie pamiętam, żeby w przeszłości, tak rozczulały mnie dzieła syna.

      Usuń
  4. Najlepsze życzenia Elfi:))
    Piękny portret -zwłaszcza uśmiech (dzieci doskonale wychwytują ważne rzeczy:))
    a bransoletka zachwycająca:)

    OdpowiedzUsuń