czwartek, 10 marca 2016

Nowa pasja

Wymyśliłam sobie, przeniesienie starych (XVIII/XIX wiecznych) wzorów,  w przeszłości używanych do zdobienia bluzek, koszul i obrusów na jaja. Nie byłam pewna, co wyjdzie. No i wpadłam w nową pasję! Czuję, że będzie to moje zimowe zajęcie:))) Muszę tylko popracować nad techniką mocowania tkaniny do stryopianu, na razie mam z tym kłopot.
Moje zdjęcia nie oddają ich urody i oryginalności.

 Chciałoby się zrobić i haftowane i pisane woskiem. Jedne i drugie bardzo pracochłonne, a czasu mało.

Króciutko dzisiaj, pędzę do jaj:))

Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie.

6 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają!!! Co do mocowania- jest klej o nazwie "magiczny", w tzw. dobrych sklepach papierniczych lub na internecie. Może go wypróbujesz do tego celu. Po wyschnięciu jest transparentny. Jest też klej wikol, on też powinien być odpowiedni.
    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, też przypomniałam sobie o wikolu, mam nawet w domu i ostatnie jajo potraktowałam klejem i czekam aż wyschnie.

      Usuń
  2. Świetnuy pomysł na jaja :D Fakt, czasu było tyle na przygotowania a to już zaraz....

    OdpowiedzUsuń
  3. Otóż to! święta za pasem, a ja nie mogę się zorganizować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych, pogodnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię u mnie i dziękuję za życzenia.

      Usuń