środa, 15 marca 2017

Pisanki

Ostatnio miałam bardzo dużo zajęć, wyjazdów i takich tam innych. Nie miałam głowy do pisania, ale mam nadzieję, że idzie ku lepszemu:))
Ostatnie dwa tygodnie, spędziłam wyjątkowo pracowicie, ale to było moje ulubione zajęcie. Śpieszyłam się bardzo, by zdążyć przed świętami. To coś w rodzaju akcji charytatywnej: ja robię, ktoś sprzedaje, a kasa jest kropelką w słusznej sprawie.


Stół na którym leżą pisanki ma 110 cm średnicy, trochę ich jest, a dokładnie 210 szt. Ułożyłam je specjalnie do zdjęcia  i w tym momencie wpadły moje wnuczki. Trzeba było widzieć ich miny.:))) Dziewczynki w pierwszej chwili oniemiały a potem był jeden wielki okrzyk zachwytu. Wydmuszki zbieram przez cały rok. W moim wydaniu zrobienie jajecznicy trwa trochę dłużej niż wbicie jajka na patelnię, ale dla tego efektu warto poczekać.  

Violu, dzięki za upominki i urodzinowe życzenia.
Janeczko - jesteś niezawodna. Dzięki za cudowną kartkę i jeszcze cudowniejsze życzenia w niej zapisane. Mam nadzieję, że spełnią się. Pasują do mnie jak ulał. 



8 komentarzy:

  1. Oooo ale ich dużo! Prześliczne :) Magia kolorów i wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite! I prześliczne!!!. Napracowałaś się przeogromnie, to naprawdę ogrom pracy za Tobą.
    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś mistrzynią, są piękne i ta imponująca ilość. Ja za swoje jeszcze się nie zabrałam na razie robię jaja wielkanocne na szydełku też kolorowe ale nie tak piękne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam cierpliwość w zbieraniu wydmuszek, a potem w ich ozdabianiu. Przepiękne są, a cel dla którego je robisz jeszcze wspanialszy. Brawa po stokroć. Sadząc z końcówki postu, życzenia wypada złożyć, choć będą spóźnione. Ponieważ jednak szczere, to WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO.

    OdpowiedzUsuń
  5. Popatrzyłam na stół pełen pisanek... zamurowało mnie. Aleś się napracowała:):):)Śliczne:)
    I wszystkiego najlepszego, duuuuuuużo zdrowia oraz radości:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Były życzenia urodzinowe, to dzisiaj dokładam świąteczne, by zdrowie, radość i zadowolenie dominowały w Twoim życiu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzec, kwiecień, maj i tuż tuż czerwiec... Jak ten czas leci:))

    OdpowiedzUsuń