środa, 5 grudnia 2012

Bombki i ganutellowe kwiaty

Zbliżające się święta, to dla mnie trudny czas, ale przyjaciele mają swoje prawa. Zmobilizowałam się i przygotowuję przyjaciołom upominki w postaci bombek. Jeszcze niedokończone:) Zdjęcia też nie najlepsze, ale nie mam pojęcia, jak sfotografować błyszczące przedmioty, by fotki oddały obraz zawartości.








Ta niebieska, podoba mi się najbardziej. Obiecuję, że jutro ładnie je wykończę, ale chciałam pochwalić się już dzisiaj:)).

Dziękuję wszystkim zaglądającym do mnie, Zapraszam jak najczęściej i oczekuję Waszych komentarzy i sugestii. To teraz bardzo ważne, bo zabrakło mi w domu pierwszego i najważniejszego recenzenta moich prac. Zostaliście mi, tylko Wy kochani. Pozdrawiam Was gorąco.

6 komentarzy:

  1. Nie mam pojęcia jak Ty je robisz ale... Twoje kwiaty są cudowne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi słyszeć słowa uznania:)). Pochwały wzmagają chęci do nowych zadań. Zajrzyj do mojego marcowego postu "jak zrobić kwiatek ganutell" tam są podstawy:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Piękne są! Takie delikatne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jak zwykle masz dla mnie miłe słowa:)

      Usuń
  3. O rany boskie, zatkało mnie:))) Prześliczne. Wszystkie, absolutnie wszystkie :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, co odpowiedzieć. Może najzwyczajniej, cieszę się z pochwał, jak mała dziewczynka a latek mam trochę więcej:)))

    OdpowiedzUsuń