niedziela, 3 listopada 2013

Pałacowy ogród - zima

Nareszcie miałam czas i zrobiłam kilka bombek. Zdecydowałam, że w tym roku, odejdę ciut, ciut od tradycji:)  Zamiast choinek, bałwanków itp. powstanie cykl pod wspólnym tytułem "OGRODY". Taki mam plan, a jak to będzie wyglądało w praktyce, ocenicie sami, a ja będę wdzięczna za komentarze i uwagi.
Kiedyś kupiłam takie maleńkie figurynki leżały, leżały bez przydziału, aż dzisiaj mnie olśniło i tak powstają "Pałacowe ogrody" :)) Na początek zima:

Wyobrażam sobie, że idę przez zimowy ogród i gdzieś w zakątku, miedzy drzewami, stoi postument z takim romantycznym aniołkiem, a wokół niego, ostatnie, oszronione kwiaty. 

Tak wygląda jeszcze nie zamknięta bombka. Też mi się podoba, ale zamknięte są dużo trwalsze, zabezpieczone przed kurzem i zniekształceniami. Niestety kwiaty ganutell są dosyć delikatne.



Gotowa:)) zamknięta, zabezpieczona, tylko wieszać i cieszyć oczy:)) Ja jestem z niej zadowolona, a co Wy o niej sądzicie, czy chociaż odrobinę kojarzy się Wam z ogrodem?








12 komentarzy:

  1. Oryginalne i śliczne. Jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, widziałam Twoją Pandę, bardzo wyrazista:))
      Serdeczności.

      Usuń
  2. Mnie się kojarzy z jakąś oranżerią. Choinka przystrojona takimi bombkami będzie przepiękna. Zresztą ta "nadziewana" bombka może być pięknym świątecznym stroikiem. W styczniu muszę chyba spróbować tej techniki.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację!! oranżeria, zupełnie wyleciały mi z głowy ogrody zimowe. Ot! skleroza:)) Namawiam, żebyś spróbowała robić ganutelle. To pracochłonne zajęcie, ale wciąga:)) Jakby co, służę radą i wsparciem. Pozdrawiam cieplutko:))

      Usuń
  3. Po prostu cudna!! Sprawia wrażenie takiej lekkości i rzeczywiście kwiaty jakby oszronione.Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jak, patrzę na kwiaty, to wydają mi się oszronione, dlatego tak je nazwałam. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za miły komentarz:)

      Usuń
  5. Kapitalny pomysł. Oszroniony kwiat w kolorze róży i śnieżny amorek.
    Bardzo dobry pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, udał mi się:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę się napatrzeć na tą przepiękną kompozycję. Aniołek przepleciony oszronionymi kwiatkami ... wzdycham z zachwytu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło z samego rana przeczytać pochwałę:). Od razu, mimo pluchy na dworze, we mnie świeci słońce. Dziękuję:))

    OdpowiedzUsuń